İhracat müşterisi bulma - Yurtdışı ihracat ve uluslararası teslimat
İhracat müşterisi bulma yöntemleri e-ihracat yolunu büyük ölçüde
açmaktadır. Bir işletmenin kendi ülkesi içinde herhangi bir yere bir
paket göndermesi gerektiğinde, prosedürler genellikle basittir ve
tuzaklar çok azdır. Ancak, ister komşu bir ülkede ister dünyanın öbür
ucunda olsun, ihracat pazarlarında ürünlerini genişletmeye ve sunmaya
başladığında, bu tuzaklar birdenbire artmaktadır.
Yerel işletmelerin ihracat müşterisi bulma
Alıntı: https://quizofpoll.com/ihracat-musterisi-bulma
Başarılı ihracat işletmeleri küçük ve orta büyüklüktedir. Burada
Pennsylvania'da yaşıyordum, en başarılı ihracat işletmelerinden bazıları
yalnızca 50'ye kadar işçi çalıştırıyor. İhracatta başarılı olmak için
dikkate alınması gereken bazı şeyler var. Potansiyel pazarlar için
ihracat ticaret istatistiklerini incelemelisiniz. Güçlü uzun vadeli
satış potansiyeline sahip bir pazar araştırmak ve aramak için sadece 2
ila 5 ülkeye odaklanın. İhracatçıların İhracat müşterisi bulma konusunda
yaptığı 10 yaygın hata var.
Bu hataları yapmaktan kaçınmak isteyeceksiniz. Bazı şirketler, üst
yönetim düzeyinde tam bağlılıktan yoksundur. Bazıları sistematik bir
pazarlama planı kullanmak yerine dünyanın dört bir yanındaki siparişleri
takip edecek. Bazıları uluslararası ve yerel temsilcilere eşit bir
şekilde muamele etmekte başarısız oluyor. Bazıları ihracata başlamadan
önce uluslararası bir pazarlama planı bile geliştiremiyor. Bazıları
denizaşırı temsilcilerini kapsamlı bir soruşturma olmadan çok çabuk
seçiyor. Bazıları, yurtiçi patlama yaşarken yeni ihracat müşterilerini
ihmal ederek büyük bir hata yapıyor. Bazıları, daha az gelecek vaat eden
pazarlarda ihracat yönetimi şirketlerini kullanmayı reddedecek.
Bazıları satış, servis ve garanti mesajlarını yerel dillerde yazdırma
gibi basit bir işi yapmadı. Bazıları, daha kısıtlayıcı pazarlarda
lisanslama veya ortak girişim anlaşmalarını dikkate almıyor.
Bazıları, ürünleri yabancı düzenlemelere ve yerel tercihlere uyacak
şekilde değiştirmeyi reddediyor. Bunlardan herhangi birini yapıyorsanız,
geri adım atmak, bir göz atmak ve iş yapma şeklinizde bazı
değişiklikler yapmak isteyebilirsiniz. Satışlarınızı dış pazarlara
genişletmek istiyorsanız, bir uzman planı ve stratejisi
oluşturmalısınız. Bu yazılı bir belge şeklinde yapılmalıdır, kağıda
koyun. Daha sonra pazarlama planınızı geliştirmenizi tavsiye ederim, bu
da yazılıp kağıda yazılır. İhracat yapmak istediğiniz ülkelerde ticari
bağlantılar geliştirmeniz gerekecektir. Bu bağlantıları yaptıktan sonra
şirketinizi tanıtmaya başlayın. Daima ihracat yardımı almayı unutmayın.
Ürünlerinizin ihracat potansiyelini belirlemek gibi şirketiniz için
gerçekçi hedefler belirleyin. Şirketinizin ihracata hazır olup
olmadığını değerlendirin ve yazılı bir ihracat planı oluşturun.
Şirketiniz neyi başarmak istiyor ve uzun vadeli yönetim hedefleri yapmak
istiyor. Alıcılarınızı belirleyerek üretim kapasitenizi ve finansal
kapasitenizi öğrenin. Her zaman pazar araştırmanızı yaptığınızdan emin
olun. Umarım bu yardımcı olmuştur. Herkese en iyi dileklerimle. ICI
kendini başkalarına yardım etmeye adamıştır. Herhangi bir sorunuz varsa,
lütfen web sitesine giriş yapın ve verilen yorum kutusunu doldurun.
Yurtdışı ihracat ve Uluslararası teslimat
Uluslararası teslimat hizmeti sağlayıcıları, günümüzde şirketlerin her
zamankinden çok daha fazla küresel kapasite talep ettiklerinin tamamen
farkında olup, izleme alanındaki en son yeniliklerin tam kapasitesinden
daha fazla yararlanırken, daha akıcı ihracat hizmetleri sunarak
müşterilerinin korkularını yatıştırmak için çaba sarf ediyorlar.
teknoloji. Teslimat şirketinin kendisinin daha verimli olmasına
yardımcı olduğu için, birden fazla teslimatı tek bir konteynır veya
palette birleştirmek için büyük çaba harcıyorlar.
Bu, her bir konteynerin içeriği hedef kasabasına veya şehre ulaşana
kadar bir arada kaldığından, dünya çapındaki teslimatların takibini çok
daha kolay hale getirir. Varışta, yerel bölge hakkında iyi bilgiye sahip
kişiler tarafından nihai teslimat için sıralanırlar, böylece bu,
teslimatların yolculuklarının son ayağında yanlış yönlendirilme
olasılığını en aza indirir. Birçok uluslararası kurye, hizmetleri
hakkında bilgi alışverişinde bulunmak ve operasyonlarının verimliliğini
en üst düzeye çıkarmak için sahip oldukları kaynakları birleştirmek için
diğer kıtalardaki teslimat sağlayıcılarla stratejik ittifaklar da
kuruyor. Şirketlere başarılı bir şekilde ihracat yapma yolları
konusunda tavsiyelerde bulunan bir hükümet organı olan UK Trade and
Investment'daki yetkililer, uluslararası ticaretin pek çok işletmenin ve
bir bütün olarak ülkenin serveti için hayati önem taşıdığına dikkat
çekiyor.
Organın icra kurulu başkanı, özellikle küçük işletmelerin ihracat
müşterisi bulma konusunda yurtdışında ticaret yaparken kendilerine
yardımcı olacak pek çok tavsiye alabileceklerini ve bunun da dünya
çapında İngiliz ürünleri için var olan talebi karşılamalarına yardımcı
olabileceğini söylüyor. Yurtdışında ticaret yapmanın pek çok kişinin
inandığı kadar ürkütücü olması gerekmediğini ve dalmanın bir sonucu
olarak şu anda başarılı olan ve önde gelen uluslararası teslimat
uzmanlarının engin bilgi ve kaynaklarını bir araya getiren birçok
işletme olduğunu da ekliyor. Sir Andrew, bu desteğe sahip olduklarında,
her büyüklükteki ve herhangi bir sektördeki İngiliz işletmelerinin
hayal ettiklerinden daha başarılı olabileceğini söylüyor. Ve bir işletme
hangi bölgeyi hedeflemek isterse istesin, başarıya ulaşmalarına
yardımcı olacak bilgiye sahip dünya çapında bir kurye bulmaları çok
olasıdır.
Yorumlar
Yorum Gönder